21 Ekim 2009 Çarşamba

ÇİÇEKLER ELİMDE KALDI

ÇİÇEKLER ELİMDE KALDI


sivil zamanlar insanın başını ağırtıyor..bu kadar çok alternatifin(!!!!!) bir arada sunulduğu bir hayat 7 ay aradan sonra insana pek inandırıcı gelmiyor işte.. ben de counter strike mı oynamalıyım, showtimeda oynayan dune adlı filmi mi izlemeliyim yoksa playstationda japon futbolu turnuvasımı yapmalıyım diye düşünürken yazmaya karar verdim..yazmayalı epeyce bir vakit geçti ne de olsa ..3 kasım itibariyle artık sivil rüyalar görüyorum yurdum insanı da akp'li..ayaklarım postalların ağırlığından sonra gelen bu hafifliği algılamakta zorlansalarda şimdilik başka bir zorluk (adaptasyon sorunu görünmüyor gibi..) ayrıca fonda müslümün olmaması bile sivil hayatı sevmek için yeterli bir sebep aslında..ya da şimdilik bulabildiğim tek sebep!!! ve tabii zamanın
durduğunu zannetmenin getirdiği rahatsızlıklarda olmuyor değil.. bir sürü şeye doğubayazıtlı kalmak denebilir buna.. benim onlarsızlığa alışmamın zorluğu karşısında bensizliğe alışmak o kadar kolay ki.. bir yanda 3. çoğul şahıs (tüm kalabalığıyla) ve diğer yanda 1. tekil şahıs (tüm yalnızlığıyla)..tabii bunların ayrılığın ve hayat yoğunluğunun doğal sonuçları olduğunun farkındayım.. bir de orada ruhuna o kadar çok bağlı kalıyorsun ki buranın ruhsuzluğuna alışmak gerçekten çok zor oluyor.. çünkü ikisi de yaşamsal orada ruhun varsa varsın burada yoksa.. ve ben o meşhur kızılderili öyküsünde olduğu üzre o kadar hızlı geldim ki ( yaklaşık 29 saat) ruhum hala gelebilmiş değil.. ruhum hala ishak paşa sarayına ve tabii ararata bakıyor.. o yüzden görme şansım
varken "NASILSIN" diye sormaktan bile hicap duyduklarıma söylüyorum..karşına böyle çıkmaktan ruhsuz olmaktan utandım..inan bana ruhumu bulduğumda görüşeceğiz.. ve tabii behçet necatigilin söylediği gibi dar zamanlardan hoşlanmıyorum bende.. tabi ki bunun bedeli çiçeklerin elimde kalması olabilir..
sevgileri yarınlara bıraktınız
cekingen, tutuk, saygılı.
butun yakinlariniz sizi yanlis tanidi.
bitmeyen isler yuzunden
(Siz boyle olsun istemezdiniz)
bir bakis bile yeterken anlatmaya herseyi
kalbinizi dolduran duygular
kalbinizde kaldi siz genis zamanlar umuyordunuz
cirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi soylemek.
yillarin telaslarda bu kadar cabuk
gececegi akliniza gelmezdi.
gizli bahcenizde acan cicekler vardi,
gecelerde ve yalniz.
vermeye az buldunuz yahut vakit olmadi.
(Behçet Necatigil)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder